جولای 26, 2021

درباره من😃

درباره من😃
طلا راستی اهرابی متولد 8/10/1367
از سال 1393 شروع به آموزش سگها به صورت بسیار مبتدی و پیش پا افتاده کردم ولی از سال 1398 به صورت کاملا حرفه ای وارد کار تربیت سگ شدم.
قضیه از جایی اغاز شد که وقتی سلطان رو داشتم یه کتاب تربیتی خریدم دیدم توش نوشته اگر سگ جای اشتباه دستشویی کرد با روزنامه لوله شده بزنین بهش،😒 منم از همه جا بی خبر انجام دادم دیدم بجای اینکه سگم چیزی یاد بگیره از من ترسید😔 اینجور شد که رفتم تحقیق کردم. یکی دیگه از دلایلی که باعث شد به شدت علاقه مند بشم به کار تربیت سگ و همچنین کار رو سگهای بومی بخاطر وجود یه سگ بومی تو خیابون بود که باعث شد از شاخ تعحب دربیارم یعنی از تعجب شاخ دربیارم😌. در حال برگشت به خونه بودم که یه سگ بومی آزاد ماده نزدیک من شد من نشستم و نوازشش کردم این حیوون به حدی به من علاقه مند شده بود ک همینجور دنبالم میومد بعد داخل این پیاده روی پهنی که میرفتیم یه ماشین پارک بود نزدیک ماشین که رسیدم بهش گفتم نه برو و با دست کیشش کردم رفت عقب تر نشست بعد با خودم گفتم داخل خونه که نمیتونم ببرمش ولی میذارمش پیش یکی که نگهبان بود فردا میام براش جا پیدا میکنم. از ماشین رد کرده بودم بهش گفتم بیا، حیوون کمی فکر کرد بجا اینکه از همون راه مستقیم بیاد رفت از سمت دیگه ماشین از لای شمشادا اومد سمت من. یعنی من اون لحظه دهنم وا مونده بود که چه جالب این سگ فکر کرده بود این راه خطرناکه و باید از راه دیگه خودشو به من برسونه. این سگ یه سگ آزاد بود و هیچ گونه آموزشی ندیده بود ولی به حدی باهوش بود ک دقیقا فهمید من چی میگم😍.
این یکی از محکم ترین دلایلی بود ک به کار تربیت سگ به خصوص به سگهای بومی علاقه مند شدم.
به شدت در حد جونم به این کار علاقه دارم و هر روز اطلاعاتم رو به روز میکنم امیدوارم بتونم تو کارم بهترین باشم تا بتونم یه زندگی خوب با اموزش صحیح برای سگها فراهم کنم.
با تشکر از همگی
طلا راستی